آشیانه

آشیانه

تعمیر تویوتا GT86

 

تعمیر موتور تویوتا GT86

 

تعمیر تویوتا GT86.تویوتا gt86 یک خودروی 2+2 کوپه است که دارای یک موتور باکسر (تخت) است و نیروی دیفرانسیل به چرخ های عقب متصل می شود.موتور آن دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است و حجم موتور آن 1998 CC است.ظرفیت باک تویوتا  50 لیتر و حداکثر سرعت آن 210kl/h می باشد.حداکثر توان خروجی موتور این خودرو 197 اسب بخار در 7000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن 205 نیوتون در 6600 دور در دقیقه است.توان خروجی حجمی موتور آن 98.5 اسب بخار بر لیتر است.برای تعمیر موتور تویوتا GT86 میتوانید به مرکز تخصصی تعمیرگاه تویوتا یعنی تویوتا صفار و همچنین لکسوس مراجعه کنید.

تعمیر ترمز تویوتا GT86

 

تعمیر ترمز تویوتا GT86.تویوتا GT86 دارای سیستم ترمز پایداری خودرو یعنی VSC و ESP است و نوع ترمز های آن دیسکی خنک شونده با هوا هم در جلو و هم در عقب می باشد.این خودروی تویوتا مانند تمامی خودذوهای لوکس دیگر دارای ترمز abs بوده و در هر شرایطی به خوبی توانایی نگه داشتن وزن 1300 کیلوگرمی آن را دارا می باشد.همچنین از سیستم کنترل و جلوگیری از لغزش در شرایط بد آب و هوایی یعنی TCS برخوردار می باشد.همچنین از سیستم کروز کنترل نیز بی بهره نیست.برای تعمیر ترمز تویوتا GT86  می توانید به مرکز تخصصی تعمیرگاه تویوتا یعنیتویوتا صفار مراجعه کنید.

کارایی و تعمیر تویوتا GT86

 

تویوتا GT86 یک ماشین کوپه 2در و 4 سرنشین است که باعث شده این خودرو یک خودروی جذاب برای جوانان به حساب بیاید.اما به دلیل وجود 4 سرنشین نامناسب برای خانواده ها هم نیست.این ماشین دارای 6 عدد کیسه هواست.همچنین به دلیل وجود بدنه ی پهن حس اسپرت بیشتری را به فرد القا میکند.شما میتوانید برای تعمیر تویوتا GT86 و همچنین تعمیر ترمز تویوتا GT86 و تعمیر موتور تویوتا GT86 به تعمیرگاه تویوتا صفار که مرکز تعمیر تویوتا و همچنین لکسوس می باشد مراجعه فرمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 1 بهمن 1397ساعت 21:35  توسط bahar 

نرده استیل

 

نرده استیل

نرده استیل اصلی ترین بخش سازه های استیل را تشکیل می دهد چرا که بدنه ی اصلی آن ها را تشکیل می دهد.

برای ساخت پله ها حفاظ های درب  حفاظ های پنجره و تراس و همچنین حفاظ پله استفاده میشود.

از این نرده ها برای مشخص سازی محدوده ی ساختمان چه در داخل و چه در بیرون آن استفاده می شود.

علتدیگر استفاده از این میله ها در اطراف ساختمان دلایل امنیتی آن است.

که از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آید.

به همین دلیل بیشتر کسانی که از این میله ها استفاده میکنند از جنس مستحکم آن که معمولا در قسمت بالایی مانند نیزه و چاقو تیز هستند بهره میبرند.

همگی از نرده استیل تشکیل شده اند که جنس آن ها می تواند با هم متفاوت باشد.

نرده استیل در میزان نیکل موجود در آلیاژ خود با یک دیگر تفاوت دارند.

تفاوت قیمت نرده استیل نیز به دلیل وجود همین نیکل است.

کمبود نیکل در آلیاژ نرده باعث زنگ زدگی و خوردگی زودتر می شود.

که برای جبران کمبود آن کمی منگنز به آلیاژ مورد نظر اضافه میکنند که باعث شده قیمت نرده استیل همچنان پایین باقی بماند.

از دلایل دیگر معروفیت این نرده ها سرعت نصب پایین آن هاست.

وجود یک لایه ی محافظ در این استیل باعث جلوگیری از زنگ زدگی و اکسید شدن آن می شود.

عمده ترین استفاده از نرده استیل:

برای راه پله ها

برای حفاظ پنجره ها و بالکن ها

و برای استخر ها و فضای باز محوطه

و برای حالت پارتیشن بندی و جداسازی قسمت ها

انواع نرده استیل:

نرده 304 و نرده 201.

نرده 304 از نوع نرده ی دکوراتیو فولادی است و استیل زنگ نزن سری 300.

از خواص آن سبک وزنی  با سختی بالا و مقاومت در برابر فرسایش هوا.

نرده 201 2.5 برابر بیشتر از نرده ی 304 دارای منگنز است.

منگنز ماده ای سرطان زاست و می تواند باعث مشکلاتی در سلامتی شود.این نرده نسبت به مدل 304 از مقاومت کمتری برخوردار است.

برای استعلام قیمت از خرید ، نصب و تولید محصولات استیل از جمله : پله استیل ، نرده استیل و حفاظ استیل می توانید با ما تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 1 بهمن 1397ساعت 21:35  توسط bahar 

دستگاه استیمولاتور UNIX F400

 

دستگاه استیمولاتور UNIX F400

دستگاه استیمولاتور UNIX F400 یکی از تجهیزات فیزیوتراپی است. این دستگاه برای

تسکین درد در نواحی مختلف کاربرد دارد همچنین به کاهش سلولیت که چربی های

اشباع شده زیر پوست هستند، کمک خواهد کرد. دستگاه مذکور مجهز به صفحه نمایش

TOUCH CONTROL می باشد. برای استفاده راحت تر و سهولت کاربری دارای سیستم

HELP کامل و به صورت سخنگو می باشد. این دستگاه دارای جریان های

TENS ، FARADIC ، FES است. دستگاه استیمولاتور UNIX F400 شش کانال کاملا مجزا

با تنظیمات مستقل و صفحه نمایش لمسی رنگی  دارد و دارای پروتکل های درمانی

گوناگون و 6 تایمر مجزا می باشد. حافظه داخلی و پروتکل درمانی همراه با نحوه

الکترود گذاری و قابلیت ذخیره سازی برنامه های کاربری دلخواه از دیگر ویژگی های آن

است. با خرید دستگاه استیمولاتور UNIX F400 از 1 ماه وارانتی و 18 ماه گارانتی برخوردار

می شوید.

کاربرد دستگاه استیمولاتور UNIX F400

یکی از کاربردهای دستگاه استیمولاتور در از بین بردن سلولیت و چربی های انباشته شده

در زیر پوست در اثر چاقی می باشد. روش کار به گونه ای است که دستگاه ابتدا پالس های

الکتریکی به سمت چربی ها  انباشته شده موضعی ارسال می کند ، این پالس های الکتریکی

سبب تخریب بافت های چربی در ناحیه مورد نظر می گردد. در نتیجه این امر میزان گردش

خون افزایش می یابد ، همچنین سبب افزایش سوخت و ساز و اکسیژن رسانی می گردد. این

دستگاه در ایجاد تناسب اندام بسیار مناسب است. زیرا می تواند چربی های زیر پوست را از

بین ببرد و نیازی به گرفتن رژیم های سخت برای از بین بردن چربی و سلولیت جمع شده در

زیر پوست نیست. علاوه بر این از این دستگاه می توان برای رفع شل شدگی پوست نیز استفاده

کرد زیرا سبب متراکم کردن این نواحی می گردد.

برای خرید دستگاه استیمولاتور UNIX F400 و اطلاع از قیمت دستگاه فیزیوتراپی استیمولاتور UNIX F400 و

لوازم فیزیوتراپی دیگر و انجام مشاوره خرید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 1 بهمن 1397ساعت 21:34  توسط bahar 

مهاجرت به مجارستان

 

مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان یکی از موادی است که متقاضیان زیادی دارد. این کشور نسبتا کوچک است .

45 شرکت برتر جهانی در این کشور دفاتر خود را دارند. امروزه 80 درصد از تولید ناخالص داخلی توسط

بخش خصوصی تامین می شود. تمرکز سرمایه گذاری خارجی به تولید خودروهای با کیفیت بالا،

سیستم های تولید انرژی تجدید پذیر، گردشگری بالا و فناوری اطلاعات تبدیل شده است. در کنار صنعت

گردشگری پر رونق گردشگری، مجارستان نیز دارای میزان پایین جرم و جنایت، دولت باثبات و فضای

سیاسی و جمعیت صلح آمیز است. با توجه به مزایای بی شمار ارائه شده توسط مجارستان،

سرمایه گذاران خارجی به این کشور به عنوان یک فرصت فوق العاده برای سرمایه گذاری و جابجایی

نگاه می کنند.

 

این کشور دارای مساحت کل 93،033 کیلومتر مربع است و در اروپای مرکزی واقع شده است . کشور

علاوه بر اسلوونی، مرزهای خود را با رومانی، صربستان، اسلواکی، اوکراین، کرواسی و اتریش دارد .

بوداپست، شهر پایتخت،همچنین بزرگترین شهر کشور است . مجارستانی زبان رسمی کشور است و

زبان انگلیسی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد . این کشور ۹۳،۰۳۰ کیلومتر مربع مساحت

دارد. اکثر مردم کاتولیک رومی هستند.

 

اقامت در مجارستان

برای اقامت در مجارستان راه هایی وجود دارد، از جمله:

سرمایه گذاری در مجارستان

تحصیل در مجارستان

ویزای کار در مجارستان

مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج

مهاجرت به مجارستان - اقامت در مجارستان - سرمایه گذاری در مجارستان - تحصیل در مجارستان - ویزای کار در مجارستان
 

ویزای کار در مجارستان

یکی از راه های مهاجرت به مجارستان از طریق ویزای کار در مجارستان می باشد. با توجه به اینکه این

کشور اروپایی می باشد ، برای اخذ ویزای کار در مجارستان به یک کارفرما نیاز است که عنوان کاری را

3 ماه در کشور مجارستان و پس از آن به مدت 3 ماه دیگر در اتحادیه اروپا آگهی کند و اگر شخصی برای

این کار وجود نداشت، می تواند برای شما درخواست ویزای کار در مجارستان را بدهد. از این طریق به

شما 2 سال اقامت در لهستان داده می شود. و قابل تمدید است. برای اخذ ویزای کار در مجارستان

دانستن زبان کشور الزامی می باشد.

راه دیگر این است که ابتدا به عنوان تحصیل وارد کشور شوید و پس از پایان تحصیل در مجارستان

می توانید برای ویزای کار در مجارستان درخواست دهید و اقامت کاری در لهستان را به دست آورید.

 

تحصیل در مجارستان

دانشجویان بین المللی که می خواهند در بیش از 90 روز متوالی در مجارستان اقامت کنند و از شهروندان

اتحادیه اروپا نیستند، مجبورند برای گرفتن ویزای طولانی مدت تحصیلی برای اقامت در کشور درخواست

دهند. برای تحصیل در مجارستان ، ابتدا باید یک پیشنهاد از یک دانشگاه مجارستانی دریافت کنید. پردازش

ویزا معمولا حدود یک ماه طول می کشد، اما می تواند طولانی تر باشد.

اسناد مورد نیاز برای ویزای دانشجویی و تحصیل در مجارستان عبارتند از:

اثبات پرداخت هزینه تحصیل در مجارستان؛

نامه پذیرش از دانشگاه در مورد پذیرش شما؛

گذرنامه ای که حداقل 6 ماه پس از تاریخ ورود شما معتبر است؛

کپی صفحه عکس پاسپورت شما؛

عکس گذرنامه بیش از 6 ماهه؛

اثبات بیمه درمانی؛

اثبات آدرس یا مسکن در مجارستان؛

اثبات بودجه کافی برای پوشش هزینه زندگی در قالب تضمین / بیانیه بانک؛

فرم درخواست ویزا.

مهاجرت به مجارستان - اقامت در مجارستان - سرمایه گذاری در مجارستان - تحصیل در مجارستان - ویزای کار در مجارستان
 

سرمایه گذاری در مجارستان

یکی از راه های مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری در مجارستان می باشد. مجارستان برای

صاحبان کسب و کار اقامت موقت و دائمی می دهد.

برای سرمایه گذاری در مجارستان باید موارد زیر را انجام دهید:

یک شرکت مجارستانی را تاسیس کنید؛

یک طرح کسب و کار مناسب را آماده کنید؛

اطمینان حاصل کنید که تمام الزامات مورد نیاز شرکت موفقیت آمیز بوده است؛

هنگامی که مجوز کسب و کار شما صادر می شود، شما می توانید همسر خود و فرزندان خود را به اروپا

بیاورید . مدیر یک شرکت می تواند مجوز اقامت را  کسب کند . برای شروع سرمایه گذاری در مجارستان

باید یک حساب بانکی برای شرکت مجارستانی  جدید خود باز کنید . اگر شما یک ویزای شینگن برای اروپا

دارید، می توانید از آن برای ورود به مجارستان استفاده کنید. ثبت شرکت در مجارستان، یک فرایند کاملا

سریع و کارآمد محسوب می شود . مجارستان ساکنان خود را در محیط های تجاری مطلوب قرار می دهد،

محل اقامت آسان و مرکزیت اروپا برای دفاتر شما و هزینه های کم زندگی برای شما و خانواده تان وجود دارد.

شما و خانواده تان قادر خواهید بود آزادانه درون منطقه شینگن سفر کنید. مجارستان محیط کسب و کار

بسیار سودآور را ارائه می دهد، مالیات شرکت ها کم است، در اروپا مرکزی و درون منطقه شینگن قرار دارد

و هزینه های زندگی نسبتا کم است. حداقل سرمایه ثبت شده برای یک شرکت قریبا 10،000 یورو است .

به همین دلیل است که سرمایه گذاری در مجارستان مورد توجه قرار دارد.

 

اقامت دائم مجارستان

برای اقامت دائم مجارستان باید حدودو 5 سال اقامت قانونی داشته باشید.برای این درخواست کارت

مهاجرت معتبر، عدم وجود سابقه کیفری، گواهی اقامت قانونی و معتبر و

آزمون پایه های قانون اساسی (امتحانات شهروندی) لازم است که این آزمون ها به زبان مجارستانی

گرفته می شود. پس از اتمام 8 سال اقامت دائم در مجارستان، معمولا می توانید برای شهروندی

مجارستان درخواست کنید. البته در شرایط زیر استثنا وجود دارد :

اگر در مجارستان متولد شوید، می توانید پس از 5 سال اقامت دائم برای شهروندی درخواست دهید؛

اگر شما با یک شهروند مجارستانی ازدواج کرده باشید و یا فرزند شما در مجارستان به دنیا آمده باشد،

می توانید پس از 3 سال اقامت دائم در کشور، درخواست شهروندی بدهید؛

اگر شما اثبات کنید که اجدادتان مجارستانی بوده اند ، می توانید پس از دریافت کارت مهاجرت برای

شهروندی مجارستانی درخواست دهید.

 

اقامت در مجارستان از طریق ازدواج

یکی از راه های مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج با فردی از تابعه این کشور می باشد. شما باید

قبل از ازدواج به دولت اطلاع دهید و ازدواج شما باید به صورت قانونی انجام شود. تمکن مالی، سن بالای

18 سال، اعلام محل سکونت از شرایط ازدواج در این کشور می باشد. این روش یکی از روش های آسان

برای مهاجرت به مجارستان می باشد. شما به سند ازدواج، پر کردن فرم درخواست، گواهی مجرد بودن

زوجین و گواهی تولد نیاز دارید.

مهاجرت به مجارستان - اقامت در مجارستان - سرمایه گذاری در مجارستان - تحصیل در مجارستان - ویزای کار در مجارستان
 

با مهاجرت به مجارستان و اخذ ویزای شینگن اروپا می توانید به تمام کشورهای عضو پیمان شینگن

بدون ویزا سفر کنید. شرکت مهاجرتی مونتیکال با سال ها تجربه و با استفاده از وکلای با تجربه و

متخصص می تواند شما را در اخذ ویزای فوری شینگن اروپا یاری رساند. برای اطلاع از + نوشته شده در  دوشنبه 1 بهمن 1397ساعت 21:34  توسط bahar 


دریچه کولر

 

دریچه کولر

دریچه کولر وظیفه تنظیم میزان هوای ورودیِ کولر به اتاقها

و یا هال و پذیرایی،از کانال کولر را دارد.

دریچه ها از دونوع متریال کلی تهیه میشوند.

که این دو متریال عبارتند از:

1-آهنی:این دریچه دارای دمپر د تنظیم میزان دبی هوا به محیط میباشد.

نکته: دریچه کولر باید از ورق ضخیم استفاده شود که در برابر فشارِورودِهوا به صدا نیفتد.

2- آلومینیومی: این دریچه از جنس پروفیل آلومینیوم ساخته می شود،

که دارای دمپر جهتِ قابلیت تنظیم فشار هوا یا امکان انسداد ورود هوا را به بهره بردار میدهد.

پوشش این نوع دریچه نیز رنگ کوره ای می باشد.

دریچه های المینیومی از جمله عمومی ترین و پر کاربردترین انواع دریجه کولر در ایران می باشد.

ساختارِ چندمنظوره ی آن که از پرّههای عمودی درجلو و پرّه های افقی در پشت تشکیل شده، باعث این امر شده است.

مهمترین ویژگیِ این نوع دریچه امکانِ تعییرِ جهتِ ایستاییِ پرّه های عمودی که در جلوی دریچه تعبیه شده میباشد.

پرّه های افقیِ دمپرِ این دریچه کولر بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترلِ آن است کنترل وبازوبسته می شوند.

از جمله عوامل مهمِ دیگر در تعیین کیفیتِ دریچه آلومینیومی نوع و کیفیت رنگ سطح آن است.

دریچه آلومینیومی طرح جدید عموما بصورت دیواری مورد استفاده قرار میگیرد.

شما میتوانید برای خرید دریچه کولر و اطلا از قیمت دریچه کولر با ما تماس بگیرید

شما میتوانید برای تهیه و ساخت و تعمیر دریچه هوا ، هود صنعتی به گروه سرین هود مراجعه کنید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 1 بهمن 1397ساعت 21:33  توسط bahar 

کارت بازرگانی

 

اخذ کارت بازرگانی

امروزه برای یک فعال اقتصادی ، صدور و تمدید کارت بازرگانی فرایند پیچیده و سختی محسوب نمی شود. با استفاده از مدارک معمول که همه بنگاه های اقتصادی به جهت امور جاری خود داشته باشند می توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند .

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی می باشد که اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده ی آن، می توانند اقدام به بازرگانی در عرصه واردات و صادرات کالا نمایند . در ثبت سفارش و ترخیص محصولات تا واردات از منطقه های آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادر کردن کالاهای مجاز تنها برای بازرگانانی مجاز است که کارت بازرگانی داشته باشند . هزینه کارت بازرگانی نیز با توجه به تعداد و نوع کالاهای شما متفاوت می باشد .

 
 
 

موارد استفاده کارت بازرگانی

  •  ثبت نمودن سفارش و ترخیص کالا.
  •  انجام دادن امور حق العمل کاری در گمرک.
  •  صادرات محصولات مجاز.
  •  ثبت برند و علامتهای تجاری لاتین

مزایای داشتن کارت بازرگانی

  •  نظم دادن به فضای اقتصادی.
  •  طبقه بندی فعالان اقتصادی از نظر نوع فعالیت اقتصادی از طریق کارت.
  • کارت بازرگانی موجب اعتبار بین المللی فعالان اقتصادی می شود. هم چون شناسنامه ای برای اعضای اتاق های بازرگانی برای معرفی خود به شرکای داخلی وخارجی است و زبانی شناخته شده است.
  • تسهیل کسب و کار میان فعالان اقتصادی.
  • بهره مندی از یارانه صادرات
  •  ایجاد ارتباطات سازنده میان فعالان اقتصادی در سطح داخلی و بین المللی.
  • کلید ورود به باشگاه جهانی بازرگانی است.
 
 
 
 
 
 

مدارک کارت بازرگانی

 
 

مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شرکتی

1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل که باید حق امضا شرکت را هم دارا باشد.
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت مدیرعامل
3. 1قطعه عکس 4در 6 مدیرعامل
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم(در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود)
5.گواهی عدم سو پیشینه مدیرعامل
6.کپی مدارک ثبتب شرکت و روزنامه رسمس تاسیس و تغییرات شرکت و در موضوع شرکت حتما آیتم واردات و صادرات باید قید شده باشد.
7.سرمایه ثبتی شرکت حتما بالای 500 هزار تومان باشد.
8.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
9.کد اقتصادی 16 رقمی
10.پلمپ دفاتر شرکتی از اداره ثبت شرکت ها
11.پیش ثبت نام ارزش افزوده
12.گواهی تاییدیه مالیاتی
13.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
14.اجاره نامه هولوگرام دار بنام شرکت به نمایندگی مدیرعامل
15.تاییدیه حساب جاری بنام شرکت که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:

– مبلغ 20 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شرکت متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره
–گردش حساب جاری شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.

 
 

مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شخصی

1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت
3. 1 قطعه عکس 4در 6
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم ( در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود )
5.گواهی عدم سو پیشینه
6.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
7.پیش ثبت نام ارزش افزوده
8.پلمپ دفاتر شخصی در اداره ثبت شرکت ها
9.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
10.گئاهی تاییدیه مالیاتی
11.اجاره نامه هولوگرام یا سند مالکیت بنام شخص متقاضی به آدرس معرفی شده جهت اخذ کارت بازرگان
12.تاییدیه حساب جاری بنام شخص که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:

– مبلغ 30 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شخص متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام خود شخص باشد و آدرس معرفی شده بابت کارت باید به همان درس باشد.
–گردش حساب جاری شخص متقاضی حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.

 
 

هزینه کارت بازرگانی

همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، هزینه کارت بازرگانی بر اساس نوع و تعداد کالاها و یا محصولات متغییر است. در صورت هر گونه مشکل و یا سوال در خصوص هزینه کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی ، دفاتر پلمپ و غیره با مشاوران حقوقی ثبت بینش تماس حاصل نمایید

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 1 بهمن 1397ساعت 21:33  توسط bahar 

کارت بازرگانی

 

اخذ کارت بازرگانی

امروزه برای یک فعال اقتصادی ، صدور و تمدید کارت بازرگانی فرایند پیچیده و سختی محسوب نمی شود. با استفاده از مدارک معمول که همه بنگاه های اقتصادی به جهت امور جاری خود داشته باشند می توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند .

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی می باشد که اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده ی آن، می توانند اقدام به بازرگانی در عرصه واردات و صادرات کالا نمایند . در ثبت سفارش و ترخیص محصولات تا واردات از منطقه های آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادر کردن کالاهای مجاز تنها برای بازرگانانی مجاز است که کارت بازرگانی داشته باشند . هزینه کارت بازرگانی نیز با توجه به تعداد و نوع کالاهای شما متفاوت می باشد .

 
 
 

موارد استفاده کارت بازرگانی

  •  ثبت نمودن سفارش و ترخیص کالا.
  •  انجام دادن امور حق العمل کاری در گمرک.
  •  صادرات محصولات مجاز.
  •  ثبت برند و علامتهای تجاری لاتین

مزایای داشتن کارت بازرگانی

  •  نظم دادن به فضای اقتصادی.
  •  طبقه بندی فعالان اقتصادی از نظر نوع فعالیت اقتصادی از طریق کارت.
  • کارت بازرگانی موجب اعتبار بین المللی فعالان اقتصادی می شود. هم چون شناسنامه ای برای اعضای اتاق های بازرگانی برای معرفی خود به شرکای داخلی وخارجی است و زبانی شناخته شده است.
  • تسهیل کسب و کار میان فعالان اقتصادی.
  • بهره مندی از یارانه صادرات
  •  ایجاد ارتباطات سازنده میان فعالان اقتصادی در سطح داخلی و بین المللی.
  • کلید ورود به باشگاه جهانی بازرگانی است.
 
 
 
 
 
 

مدارک کارت بازرگانی

 
 

مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شرکتی

1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل که باید حق امضا شرکت را هم دارا باشد.
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت مدیرعامل
3. 1قطعه عکس 4در 6 مدیرعامل
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم(در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود)
5.گواهی عدم سو پیشینه مدیرعامل
6.کپی مدارک ثبتب شرکت و روزنامه رسمس تاسیس و تغییرات شرکت و در موضوع شرکت حتما آیتم واردات و صادرات باید قید شده باشد.
7.سرمایه ثبتی شرکت حتما بالای 500 هزار تومان باشد.
8.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
9.کد اقتصادی 16 رقمی
10.پلمپ دفاتر شرکتی از اداره ثبت شرکت ها
11.پیش ثبت نام ارزش افزوده
12.گواهی تاییدیه مالیاتی
13.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
14.اجاره نامه هولوگرام دار بنام شرکت به نمایندگی مدیرعامل
15.تاییدیه حساب جاری بنام شرکت که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:

– مبلغ 20 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شرکت متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره
–گردش حساب جاری شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.

 
 

مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شخصی

1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت
3. 1 قطعه عکس 4در 6
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم ( در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود )
5.گواهی عدم سو پیشینه
6.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
7.پیش ثبت نام ارزش افزوده
8.پلمپ دفاتر شخصی در اداره ثبت شرکت ها
9.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
10.گئاهی تاییدیه مالیاتی
11.اجاره نامه هولوگرام یا سند مالکیت بنام شخص متقاضی به آدرس معرفی شده جهت اخذ کارت بازرگان
12.تاییدیه حساب جاری بنام شخص که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:

– مبلغ 30 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شخص متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام خود شخص باشد و آدرس معرفی شده بابت کارت باید به همان درس باشد.
–گردش حساب جاری شخص متقاضی حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.

 
 

هزینه کارت بازرگانی

همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، هزینه کارت بازرگانی بر اساس نوع و تعداد کالاها و یا محصولات متغییر است. در صورت هر گونه مشکل و یا سوال در خصوص هزینه کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی ، دفاتر پلمپ و غیره با مشاوران حقوقی ثبت بینش تماس حاصل نمایید

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 1 بهمن 1397ساعت 21:33  توسط bahar 

مهاجرت به لهستان

 

مهاجرت به لهستان

مهاجرت به لهستان به دلیل اینکه عضو اتحادیه اروپا است و به دلیل موقعیت جغرافیایی مرکزی خود در

اروپا، یک مکان برجسته برای خارجی ها محسوب می شود. اگر چه نرخ متوسط درآمد لهستان در

مقايسه با ساير كشورهاي عضو اتحاديه اروپا پايين تر است، اما هزينه هاي زندگي در این كشور به ميزان

كافی كاهش يافته است . لهستان اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است. لهستان یکی از سالم ترین

اقتصادها را در میان کشورهای شرق اروپا دارد.

لهستان همچنان استانداردهای بالایی از آموزش را ارائه می دهد که برای همه ساکنان لهستان آزاد

است. پس از تصمیم به آمدن به لهستان، شما باید در مورد گرفتن یک سند مسافرتی معتبر و ویزا اقدام

کنید . سند سفر شما ممکن است گذرنامه یا کارت شناسایی شما باشد. براساس یک سند سفر،

می توانید در لهستان بدون درخواست مجوز های اضافی حداکثر 3 ماه اقامت داشته باشید. اگر می خواهید

در لهستان بمانید، قبل از این دوره، شما بایستی یک مجوز اقامت را برای مدت مشخصی بگیرید.

 

لهستان در اروپای مرکزی واقع شده است. پایتخت این کشور ورشو است . زبان رسمی آن ها لهستانی

است . این کشور با جمهوری چک، روسیه، اوکراین، بلاروس، اسلواکی، آلمان، لیتوانی مرز مشترک دارد.

لهستان در سال های گذشته رشد اقتصادی خوبی داشته است. جمعیت این کشور 37.95 میلیون در

سال 2016 گزارش شده است. این کشور دارای آب و هوای معتدلی است. واحد پولی کشور زلوتی می باشد.

 

اقامت در لهستان

برای اینکه یک مهاجر خارجی در لهستان اقامت کند، ابتدا باید اجازه اقامت موقت بگیرد. برای دریافت این

نوع مجوز، آنها باید بتوانند مدرکی مبنی بر قصد اقامت در لهستان برای مدت بیش از 3 ماه به منظور

اشتغال، تحصیل یا دلایل خانوادگی ارائه دهند. برای کسب مجوز اقامت در لهستان ، شما باید دلایل

مستندی برای زندگی در لهستان ارائه کنید. یکی از شایع ترین دلایل ورود به این کشور ویزای کار در لهستان

و تحصیل و ازدواج با یک شهروند لهستانی و همچنین سرمایه گذاری در لهستان است. اجازه اقامت برای

مدت 3 سال ارائه می شود . درخواست اقامت موقت می تواند در هر زمان در یک کنسولگری لهستان در

محل اقامت شما یا در یک دفتر منطقه ای در لهستان ارائه شود.

اگر مجوز اقامت موقت را بگیرید ، یک کارت اقامت دریافت خواهید کرد که به عنوان سند رسمی تایید هویت

شما در طول اقامت شما در لهستان می شود. هنگامی که کارت اقامت خود را دریافت می کنید، شما مجاز

به ورود و خروج به لهستان بدون ویزا هستید.

شما می توانید برای اقامت دائم 10 سال پس از شروع زندگی در لهستان درخواست دهید. پیش از آن

شما می توانید در لهستان تنها اقامت موقت داشته باشید، که شما مجبورید هر 3 سال آنرا تمدید کنید.

افرادی که در لهستان پناهنده می شوند پس از 5 سال اجازه اقامت دائمی دریافت می کنند. علاوه بر این،

فردی که همسرش شهروند لهستان است 3 سال پس از ازدواج می تواند اقامت دائم درخواست کند.

راه های اقامت در لهستان

برای اقامت در لهستان می توان از راه های زیر اقدام نمود:

سرمایه گذاری در لهستان؛

تحصیل در لهستان؛

ویزای کار در لهستان؛

مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج.

اسناد لازم برای درخواست ویزای لهستان عبارتند از :

پرکردن فرم درخواست ویزای لهستان؛

2 قطعه عکس که بر روی گذرنامه نیز قرار دارد؛

گذرنامه شما باید حداقل دو صفحه خالی داشته باشد؛

بیمه مسافرتی به ارزش حداقل 30000 یورو به منظور پوشش در لهستان و کل منطقه شنگن؛

نامه ای که هدف از سفر به لهستان و برنامه سفر را مشخص می کند؛

ارائه رزرو بلیط پرواز رفت و برگشت با تاریخ و شماره پرواز؛

رزرو هتل برای تمام مدت اقامت؛

اثبات وضعیت مدنی (گواهی ازدواج، گواهی تولد فرزندان، گواهی مرگ همسر)؛

اثبات منابع مالی کافی برای مدت اقامت در لهستان.

مهاجرت به لهستان - اقامت در لهستان - سرمایه گذاری در لهستان - تحصیل در لهستان - ویزای کار در لهستان
 

ویزای کار در لهستان

یکی از راه هایی که می توانید برای ورود به لهستان انجام دهید از طریق ویزای کار در لهستان می باشد.

کارفرما درخواست مجوز کار را ارسال می کند. که جزئیات مربوط به استخدام، مانند عنوان شغلی و حقوق

و دستمزد را شامل می شود. و این سبب می شود که کارفرما نتواند کمتر از مقدار گزارش شده به شما

پرداخت نماید. کارفرما باید عنوان کاری را 3 ماه در لهستان و 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی نماید، اگر متقاضی

کار پیدا نشد می تواند شخص خارجی را استخدام نماید. سپس کارفرما برای شما ویزای کار در لهستان

را درخواست می کند.

شما همچنین می تواند از طریق تحصیل و پایان آن اقامت کاری در لهستان و ویزای کار در لهستان را به

دست آورید. اخذ ویزای کار در لهستان و کشورهای اروپایی کار ساده ای نیست.

 

تحصیل در لهستان

یکی از راه های مهاجرت به لهستان از طریق اخذ ویزای تحصیلی لهستان می باشد. تحصیل در لهستان

بسیار پرطرفدار بوده و متقاضیان زیادی دارد. هزینه ی تحصیل در لهستان مناسب است. برای تحصیل شما

باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشید. دروس در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی تدریس

می شوند.

تحصیل در لهستان در مقطع لیسانس 3 تا 4 سال، فوق لیسانس بین 1 تا 2 سال طول می کشد. امنیت

بالای این کشور و همچنین هزینه های پایین زندگی سبب شده که تحصیل در لهستان مورد توجه قرار بگیرد.

پس از پایان تحصیل در لهستان می توانید شغل مناسبی پیدا کنید و ویزای کار در لهستان را کسب نمایید.

شهریه دانشگاه در سال حدود ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ یورو می باشد. پس از اتمام تحصیل شما می توانید

ویزای کار در لهستان بگیرید.

مهاجرت به لهستان - اقامت در لهستان - سرمایه گذاری در لهستان - تحصیل در لهستان - ویزای کار در لهستان
 

سرمایه گذاری در لهستان

یکی از راه های مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری در لهستان می باشد. به دلیل اقتصاد خوب

این کشور، لهستان گزینه خوبی برای سرمایه گذاری می باشد.

یکی از راه های سرمایه گذاری در لهستان از طریق ثبت شرکت می باشد. ثبت شرکت در لهستان به

یک زمان سه ماهه نیازمند است. با سرمایه گذاری در لهستان شما می توانید اقامت در این کشور را

علاوه بر خود، برای همسر و فرزندان زیر 18 سال به دست بیاورید . با سرمایه گذاری در لهستان پس از

گذشت 5 سال می توانید پاسپورت کشور لهستان را به دست بیاورید. دولت لهستان از سرمایه گذاری

در این کشور حمایت می کند. با سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت شما می توانید به کشورهای

عضو شینگن بدون ویزا سفر کنید.

 

اقامت دائم لهستان

اجازه اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا نشان دهنده حق قانونی شما برای اقامت در لهستان است.

برای واجد شرایط بودن، متقاضی باید در 5 سال متوالی در لهستان اقامت داشته باشد و منبع درآمد

پایدار و منظم داشته باشد. مجوز اقامت برای مدت 5 سال معتبر است و هر پنج سال یکبار تمدید

می شود. این اجازه امکان می دهد که دارنده آزادانه به سایر کشورهای شینگن سفر کند. دارنده

مجاز خواهد بود فقط در لهستان کار کند. فرآیند درخواست می تواند تا 3 ماه بدون دوره تعلیق یا تاخیر

انجام شود.

یک کارت اقامت برای 10 سال معتبر است، بدین معنی است که باید هر 10 سال یک بار تمدید شود.

درخواست جدید باید حداقل 30 روز قبل از پایان اعتبار کارت اقامت فعلی ثبت شود.

مزایای تابعیت لهستان:

مالیات پایین – مالیات شرکت 19٪ مالیات فردی 16٪ ؛

مجوز پاسپورت برای دسترسی به 170 کشور؛

آزادی زندگی و کار در هر جای اروپا بدون تردید؛

حداقل سرمایه گذاری تنها 75،000 €؛

گذرنامه شهروندی Plus به مدت شش ماه؛

بدون نیاز به اقامت؛

بدون محدودیت شهروندی دوگانه؛

برنامه سرمایه گذاران مهاجر لهستان در سال 2013 عملیاتی شده است و جای تعجب نیست که

در میان افراد با درآمد بالا از چین و خاورمیانه بسیار محبوب است. سرمایه گذاران با ارائه حداقل

سرمایه گذاری 75،000 یورو در اوراق قرضه دولتی، وضعیت اقامت دائم خود را سریعا ارائه می دهند.

به خاطر داشته باشید که لهستان یک کشور عضو اتحادیه اروپا است، بنابراین یک گذرنامه لهستانی

بدین معناست که شما آزاد که به طور نامحدود در هر کشور اروپایی رفت و آمد کنید.

 

اقامت در لهستان از طریق ازدواج

یکی از راه های مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج در این کشور می باشد. برای این کار باید با فردی از

+ نوشته شده در  شنبه 15 دی 1397ساعت 11:55  توسط bahar 


مهاجرت به اتریش

 

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریش که از کشورهای حوزه شینگن است به دلیل مزایای زیادی که دارد بسیار مورد توجه

است. اتریش یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است.اتریش عضو اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است

که مزایای زیادی برای ساکنان آن ارائه می دهد. اتریش دارای یک بازار سرمایه اجتماعی پرطرفدار همراه

با یک سطح بالایی از زندگی است و سیستم های مدرسه و زیرساخت های مراقبت های بهداشتی نیز

در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. صنعت گردشگری تقریبا 9 درصد از تولید ناخالص داخلی

اتریش را با انرژی های آبی، انرژی باد و انرژی خورشیدی که دیگر بخش های اصلی اقتصادی است را

تشکیل می دهد.

 

کشور اتریش در اروپای غربی واقع شده است. زبان ملی این کشور کوهستانی آلمانی می باشد . پول

رسمی اتریش یورو است . پایتخت اتریش شهر وین می باشد. این کشور با کشورهای مجارستان،

اسلواکی، اسلوونی، ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، لیختن اشتاین و سوئیس همسایه است. اتریش دارای

آب و هوای معتدلی است.

 

اقامت در اتریش

اگر قصد اقامت در اتریش را برای مدت بیش از 6 ماه دارید، باید برای اجازه  اقامت درخواست دهید. مجوز

اقامت در اتریش توسط مقامات این کشور صادر می شود.

شما باید قبل از ورود به اتریش درخواست خود را ارائه دهید. هزینه های پرداخت شده در بیشتر موارد به

100 یورو می رسد. علاوه بر این (تقریبا) تمام شهروندان غیر اتحادیه اروپا که برای اجازه اقامت درخواست

می کنند و قصد دارند برای مدت بیش از 24 ماه در اتریش اقامت داشته باشند باید یک توافقنامه را امضا

کنند.

راه های اقامت در اتریش

راه های زیر برای اقامت در اتریش امکان پذیر است :

سرمایه گذاری در اتریش

تحصیل در اتریش

ویزای کار در اتریش

مهاجرت به اتریش - اقامت در اتریش - سرمایه گذاری در اتریش - تحصیل در اتریش - ویزای کار در اتریش
 

ویزای کار در اتریش

یکی از راه های مهاجرت به اتریش از طریق اخذ ویزای کار در اتریش می باشد. برای افراد متخصص به

مدت یکسال اجازه کار و اقامت داده می شود.

برای اقامت کاری در اتریش باید مدارک زیر را ارائه دهید:

دعوتنامه از یک کارفرما، حداقل مدرک تحصیلی لیسانس ، داشتن پیشنهاد شغلی یکی از شرایط اخذ

ویزای کار در اتریش این است کارفرما باید ۳ ماه در کشور اتریش و ۳ ماه در اتحادیه اروپا این شغل اگهی

نماید و درصورتی که فردی برای این کار پیدا نشد می تواند برای جذب متخصص خارجی اقدام کند.

راه دیگر همان گونه که توضیح داده شد این است که می توانید پس از اتمام تحصیل دراتریش برای دریافت

شغل و اخذ ویزای کار در اتریش اقدام کنید.

نوع دیگر این است که ابتدا ویزای جستجوی کار را دریافت کنید که این ویزا برای مدت شش ماه صادر

می شود . معمولا بعد از آنکه 4 تا 5 سال در این کشور کار کرده و مالیات پرداخت کنید میتوانید تقاضای

اقامت دائم نمایید.

 

تحصیل در اتریش

یکی از راه های مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل در اتریش می باشد. تحصیل در اتریش رایگان

می باشد. اتریش از کشورهای پرطرفدار برای تحصیل می باشد. اخذ ویزای تحصیلی اتریش به دلیل رتبه

بالای دانشگاه های این کشور، کیفیت بالای زندگی، نیاز نداشتن به مدرک زبان آلمانی و سطح بالای

آموزشی توصیه می شود. برای تحصیل در اتریش شما به ترجمه رسمی مدرک دیپلم ، پیش دانشگاهی

و مدرک لیسانس و ریز نمرات آنها ؛ ترجمه کارت ملی و شناسنامه؛ ۱۲ قطعه عکس ؛ نامه قبولی در کنکور

و کپی صفحه اول گذرنامه نیاز دارید. بعد از اتمام تحصیل در اتریش می توانید ویزای کار در اتریش را دریافت

نمایید.

مهاجرت به اتریش - اقامت در اتریش - سرمایه گذاری در اتریش - تحصیل در اتریش - ویزای کار در اتریش
 

سرمایه گذاری در اتریش

یکی از راه های اخذ اقامت در اتریش از طریق سرمایه گذاری در اتریش می باشد که از طریق

ثبت شرکت در اتریش امکان پذیر است.

برای این کار لازم است که شما مبلغ ۳ میلیون یورو را سرمایه گذاری کنید . و در نتیجه آن سرمایه گذار

می تواند برای خود و خانواده اش پاسپورت اتریشی دریافت کند . برای این کار ۴ تا ۱۲ ماه زمان لازم است.

با توجه با نرخ مالیات در این کشور، امروزه این روش مهاجرتی برای اتریش طرفدار پیدا کرده است.به علاوه

متقاضیان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، باید یک سند کیفری مشخص داشته باشند.

هیچ نیازی به زبان، آزمون پزشکی یا مصاحبه وجود ندارد. اسناد بسیار ساده برای این برنامه لازم است.

درخواست آسان است و نیازی به اقامت در کشور وجود ندارد.

 

اقامت دائم اتریش و شهروندی

به طور معمول، برای تبدیل شدن به یک شهروند اتریشی، یک مهاجر خارجی باید به طور مستمر در کشور

برای مدت ده سال اقامت داشته باشد. با این وجود، سرمایه گذاران خارجی که سهم اقتصادی قابل توجه

در کشور دارند، واجد شرایط درخواست شهروندی اتریشی هستند از این رو می توان شرایط اقامت طولانی

مدت را دور زد.

سرمایه گذاری واجد شرایط باید فعال باشد، مانند تشکیل یک شرکت بازرگانی جدید که به لحاظ جغرافیایی

مقر اصلی در اتریش باشد یا سرمایه گذاری مستقیم در یک کسب و کار اتریشی که شغل جدیدی را ایجاد

می کند و یا فروش محصول را افزایش می دهد. سرمایه گذاری های منفعل مانند سرمایه گذاری در اوراق

قرضه دولتی و یا املاک و مستغلات برای برنامه شهروندی واجد شرایط نیست. حداقل مبلغی که باید

سرمایه گذاری شود وجود ندارد اما به طور کلی مبلغ حداقل 2،000،000 یورو برای تأیید درخواست مورد نیاز

است.

درخواست خود شهروندی نسبتا ساده است، به ویژه در مقایسه با برنامه های مشابه در سایر کشورهای

عضو اتحادیه اروپا، زیرا متقاضیان خارجی لازم نیست که زبان آلمانی را آموخته باشند. اما نیاز به ارائه

فرم های تکمیل شده دارد که اطلاعات جغرافیایی مربوط به سرمایه گذار و خانواده او را ارائه می دهد و

همچنین توضیحی در مورد جایی که صندوق های سرمایه گذاری هدایت می شوند و این که چگونه آنها

سهم قابل توجهی را برای کشور ایجاد می کنند. علاوه بر این، سرمایه گذار باید مدرک سابقه کیفری خود

را ارائه دهد.

پردازش درخواست حدود 12-18 ماه طول می کشد، زیرا هر وزیر دولت اتریش باید به صورت جداگانه و

شخصی درخواست را تایید کند. بنابراین، هر وزیر باید کاملا متقاعد شود که تصویب درخواست سرمایه گذار

و سهم اقتصادی برای اتریش حیاتی است.

مزایای پاسپورت اتریشی

با مهاجرت به اتریش و اخذ پاسپورت اتریشی از مزایای زیادی برخوردار می شوید. شهروندی این کشور

به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا همسر و فرزند او نیز به شهروندی دست یابند. از آنجا که اتریش

عضو شینگن است، گذرنامه اتریش اجازه می دهد تا دارنده  آن برای سفر و کار آزادانه در هر یک از 27

کشور عضو اتحادیه اروپا نیاز به گرفتن ویزا و یا سند مسافرت دیگر نداشته باشد.

دارندگان گذرنامه های اتریش نیز واجد شرایط هستند که به آسانی انتقال دارایی ها و خرید املاک در

هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا داشته باشند. همچنین صاحبان گذرنامه های اتریش برای ورود

به این کشور نیازی به ویزای ایالات متحده ندارند البته باید زمان اقامت آنها کمتر از 90 روز باشد. علاوه

بر این، نیازی نیست که سرمایه گذار خارجی پس از اخذ پاسپورت به طور فیزیکی در اتریش اقامت داشته

باشد. مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری یکی از راه های پرطرفدار است.

 

متقضیان سرمایه گذاری در اروپا باید قبل از انجام این کار در این مورد اطلاعات کافی داشته باشند. برای

انجام مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از مواردی که شما نیاز دارید فهمیدن این موضوع است که

بهترین کشور اروپایی برای سرمایه گذاری کدام است. موسسه حقوقی مونتیکال می توانید شما را در

امر سرمایه گذاری در اتریش و دیگر کشورهای اروپایی یاری رساند.

+ نوشته شده در  شنبه 15 دی 1397ساعت 11:55  توسط bahar 

مهاجرت به اسپانیا

 

مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا طرفداران زیادی دارد. اسپانیا بزرگترین تولید کننده روغن زیتون در جهان است. این

کشور جزء اتحادیه اروپا و عضو کشورهای پیمان شینگن می باشد. به دلیل فضای آرام، زندگی ارزان،

فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا و آب و هوای بسیار خوب، بسیاری از مردم، اسپانیا را برای مهاجرت

انتخاب می کنند. زندگی روزمره بسیار ساده تر از مکان های دیگر در سراسر جهان است.

انواع ویزای اسپانیا:

ویزای کار در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا

سرمایه گذاری در اسپانیا

ویزای طلایی اسپانیا

ویزای تمکن مالی اسپانیا

ویزای بازنشستگی اسپانیا

 

اسپانیا در شبه‌ جزیره ایبری و در جنوب غربی اروپا واقع شده است. پایتخت این کشور شهر مادرید

می باشد. اکثر مردم به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و مسیحی هستند. واحد پولی کشور یورو

می باشد. اسپانیا با کشورهای فرانسه و پرتغال همسایه است.

 

اقامت در اسپانیا

پس از 10 سال اقامت در اسپانیا، می توانید برای ملیت اسپانیا درخواست کنید. شما همچنین می توانید

ملیت اسپانیا را از طریق ازدواج یا تولد دریافت کنید، حتی اگر والدین شما در خارج از اسپانیا متولد شده

باشند. اگر با یک اسپانیایی ازدواج کرده اید، می توانید برای گرفتن شهروندی خود سریعا اقدام کنید، در این

صورت می توانید پس از یک دوره اقامت در اسپانیا، یک شهروند اسپانیایی شوید. درخواست و شرایط این

روش همانند نکات گفته شده در باب شهروندی اسپانیا است ، با این تفاوت که شما نیازی به 10 سال

اقامت در اسپانیا ندارید. همچنین باید ثابت کنید که یک شهروند خوب هستید – به لحاظ مالی پایدار و بدون

سابقه کیفری – و باید توانایی صحبت به زبان اسپانیایی را داشته باشید و در فعالیت های اجتماعی که

بخشی از زندگی اسپانیایی است، شرکت داشته باشید.

مهاجرت به اسپانیا - اقامت در اسپانیا- سرمایه گذاری در اسپانیا - تحصیل در اسپانیا - ویزای کار در اسپانیا
 

ویزای کار در اسپانیا

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا از طریق اخذ ویزای کار در اسپانیا می باشد. برای گرفتن

ویزای کار در اسپانیا کارفرمای اسپانیایی باید برای جذب نیروی کار خارجی درخواست دهد و با توجه به

این درخواست شما می توانید برای کار مورد نظر و گرفتن اقامت اسپانیا درخواست دهید. اما این روند

کمی مشکل به نظر می رسد  زیرا برای این کار کارفرما باید از شما شناخت کافی داشته باشد. البته

در صورتی که بعد از سه ماه آگهی نیروی کار برای این شغل پیدا نشد ، کارفرما می تواند برای گرفتن

نیروی کار خارجی اقدام کند. البته مشاغل مورد نیاز هر ساله اعلام می گردد و مهاجران مورد نیاز برای

استخدام جذب می شوند.

پس از اتمام تحصیل در اسپانیا نیز می توانید با یافتن شغل ویزای کار در اسپانیا را به دست آورید که در

نهایت به اقامت دائم اسپانیا منجر می شود.

به طور کلی گرفتن ویزای کار در اسپانیا کمی مشکل به نظر می رسد.

کارت آبی اتحادیه اروپا

اگر دارای مدرک تحصیلی عالی هستید می توانید حداقل سه سال در یک سطح حرفه ای کار کنید.

سپس شما می توانید برای یک کارت آبی اتحادیه اروپا درخواست کنید. البته باید یک قرارداد کار یا

پیشنهاد شغلی قانونی داشته باشید. کارفرما درخواست شما را به همراه اسناد مربوط به کار، شواهد

(در صورت لزوم) ارائه می دهد. پس از صدور مجوز کار و اجازه اقامت در کارت آبی اتحادیه اروپا، شما

باید برای ویزای خود در سفارت اسپانیا درخواست کنید. شما به گذرنامه، گواهی پزشکی، مدارک ثبت

احوال و یک کپی از قرارداد کار نیاز دارید.

کارت آبی برای یک سال معتبر است و تا زمانی که هنوز شرایط را برآورده می کنید، قابل تجدید می باشد.

هنگامی که یک کارت آبی اتحادیه اروپا دارید، می توانید به مدت سه ماه در یک دوره شش ماهه به سایر

کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید. پس از 18 ماه، شما می توانید به یکی دیگر از کشورهای عضو

اتحادیه اروپا بروید، اما مجبورید درخواست کارت EU را در آن کشور درخواست کنید.

 

تحصیل در اسپانیا

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل در اسپانیا می باشد. در سال 2014 اسپانیا محبوب ترین

مکان برای دانش آموزان با 40،202 دانش آموز ورودی بود . تحصیل در دانشگاه های اسپانیا به دو زبان

انگلیسی و اسپانیایی انجام می گیرد. دانشگاه های اسپانیا از سطح بالایی برخوردار هستند . بنابراین برای

تحصیل در اسپانیا متقاضیان زیادی اقدام می کنند . هزینه تحصیل سالیانه در کشور اسپانیا حدود ۶ هزار یورو

می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی:

پرکردن فرم درخواست؛

مدارک تحصیلی؛

دو قطعه عکس گذرنامه که اخیرا گرفته شده است؛

نامه پذیرش از دانشگاه مود نظر؛

بیمه بهداشت و درمان با حداقل پوشش 30،000 یورو؛

اثبات تمکن مالی در حین اقامت؛

رضایت نامه از پدر و مادر.

مهاجرت به اسپانیا - اقامت در اسپانیا- سرمایه گذاری در اسپانیا - تحصیل در اسپانیا - ویزای کار در اسپانیا
 

سرمایه گذاری در اسپانیا

برای مهاجرت به اسپانیا شما می توانید از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا یعنی خرید ملک و یا

ثبت شرکت در اسپانیا و ایجاد کسب و کار سرمایه گذاری کنید.

با سرمایه گذاری در اسپانیا فرد می تواند حقوق شهروندی اسپانیا را به دست بیاورید. این سرمایه گذاری

باید کمک کننده به اقتصاد اسپانیا باشد. با این کار شما می توانید همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را

همراه کنید. با سرمایه گذاری در اسپانیا این ویزا ابتدا به مدت یک سال صادر می شود و قابل تمدید است.

شما می توانید با خرید یک ملک به ارزش ۱۵۰ هزار یورو ویزای شینگن را برای مدت شش ماهه به دست

آورید . سپس شما می توانید با پیدا کردن کار در این منطقه برای اخذ ویزای کار اقدام کنید. هم چنین شما

می توانید با خرید ملکی به ارزش ۵۰۰,۰۰۰ یورو اقامت دائم و ویزای طلایی اسپانیا را کسب کنید. البته

باید نشان دهید که تمکن مالی کافی برای گذراندن معاش زندگی خود را دارید و راههای کسب درامد

خود رانیز باید ثابت کنید. با گرفتن این ویزا شما می توانید در کشورهای عضو منطقه شنگن و اتحادیه اروپا

آزادانه سفر کنید. نیازی نیست که سرمایه گذار در کشور اقامت داشته باشد.

 

اقامت دائم اسپانیا

بعد از مهاجرت به اسپانیا ، هنگامی که شما پنج سال بدون وقفه و قانونی در اسپانیا زندگی کنید، میتوانید

برای اقامت دائم اسپانیا درخواست دهید. اقامت دائم اسپانیا به شما اجازه می دهد که در اسپانیا به طور

نامحدود کار کنید و در شرایط مشابه با شهروندان اسپانیا باشید و از خدمات و مزایای اجتماعی در اسپانیا

بهره مند شوید. برای اخذ اقامت دائم اسپانیا شما باید ثابت کنید که منابع مالی کافی برای گذراندن زندگی

خود و خانواده تان را دارید و همچنین باید بیمه بهداشت درمانی داشته باشید.

اسناد لازم:

یک گذرنامه معتبر؛

اثبات اقامت قانونی در اسپانیا به عنوان مثال یک قرارداد بلند مدت اجاره؛

گواهی سابقه کیفری صادر شده توسط مقامات در کشور خود؛

گواهی پزشکی؛

گواهی ازدواج یا طلاق و یا سایر اسناد مربوط به وضعیت تاهل شما.

 

برای مهاجرت به کشورهای اروپایی شما باید با شرایط مهاجرت به اروپا آشنایی داشته باشد. شما ممکن

قصد داشته باشید از طریق خرید ملک در اروپا و یا راه های دیگری مانند ثبت شرکت در اروپا برای مهاجرت

اقدام نمایید. شناسایی راه ها و شرایط موجود بسیار اهمیت دارد. از طریق شرکت مهاجرتی مونتیکال شما

می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

+ نوشته شده در  شنبه 15 دی 1397ساعت 11:54  توسط bahar 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد